söndag, oktober 24, 2010

Söndagsmorgon



Idag har vi haft en sen frukost. Och en lite ovanlig en sådan.
Upptäckte att det varken fanns mjölk eller bröd hemma, så då fick vi improvisera lite.
 Middagsrester från igår och flingor (utan mjölk) var det som stod på menyn.

Efter frukosten i helgerna tar jag oftast och lagar en kopp te,
mannen i huset föredrar kaffe så det blir att jag lagar båda.
 Det är så skönt att bara sätta sig ned och inte behöva stressa iväg någonstans.

Så nu ska jag sätta mig med inredningstidningarna som jag köpte tidigare i veckan.
 "Vakre hjem & interiør" är en tidning jag kommer sakna när vi flyttar till Stockholm efter jul.
Kanske jag kan hitta någon liknande i de svenska hyllorna?


3 kommentarer:

Rester till middag sa...

Pressbyrån säljer den tidningen, så du behöver inte sakna den ;)

toves sammensurium sa...

Ja jeg tenkte det samme....er helt sikker på bladet blir solgt i Sverige rundtomkring.Om ikke kan du jo abonnere! For det bladet kan man bare ikke gå glipp av,- så mye fint i hvert nummer...og litt mer variasjon enn for eksempel Jeanne D´Arc Living etter min mening!
Håper du koser deg like masse med bladene dine som jeg gjør med mine :))
Tove

Jejje sa...

hej!-hittade till dig via sv. inredningsbloggar...............mysigt du har.Gillar dina foton.Jag tittar gärna in igen/kram jejje