torsdag, februari 25, 2010

Detaljer på badrummet ♥

Vanligtvis så ser våran badrumsbänk som ett förvaringsställe för allt möjligt. Det ligger alltid blöjor, våtservetter, babykläder, tandborstar, smink samt en stor hårfönare och tar upp all plats.

På lördag ska vi ha gäster i huset för att fira min älskling som fyllde 40 år i söndags.
Jag kände därför att det var på tid att friska upp bänken.
Städning och lite nyinköp av badrumspynt hjälpte.

Tvål hållaren och muggen är köpt på Pytt&Panne. Flaskorna med rosa badskum och rosa tvål är också från Pytt&Panne.

Det blev en helt ny bänk...nästan så man kunde tro att man är på hotell.

De lila ljusstakarna har jag fått av en arbetskollega

Jag älskar det romantiska mönstret på tvålhållaren och muggen. I muggen så har jag satt rosorna som tidigare stod på bordet i vardagsrummet. De har hållt sig fina i snart två veckor. Det är valuta för pengarna det...

Idag är jag ledig och hemma med barnen. Vi har ätit frukost i lugn och ro och Emma sitter fortfarande i pyjamasen. Det är så skönt när man inte har några stora planer och man inte behöver stressa iväg.
Ska tvätta ett par maskiner och senare hem till en tjejkompis på fika.
Måste också handla det sista till festen idag,
 för imorn jobbar jag och det är skönt att slippa stressa med det på lördagen.


Korten på barnen är från igår då de var hemma från dagis och jag från jobbet.
Emma hade feber, men nu är hon frisk igen.


Ha en fin dag♥

1 kommentar:

Torhild sa...

Så fint det ble på badet =) Gleder meg kjempe mye til festen i morra =)