lördag, januari 02, 2010

Gott Nytt År!!

Då har ännu ett år gått förbi och 2010 är här. Det har varit ett spännande år med Daniel som blev 1 år i November. Emma är så fin som storasyster och passar på sin lillebror.
 I 2009 har hon gått på både gymnastik och dans, hon har också lärt sig skriva och läsa.
Det sista är vi väldig stolta över iom att hon är bara 4 år!
Daniel är 14 månader idag faktiskt och har börjat gå med sin gåbil och allt annat som han klarar att skjuta framåt:) De sista dagarna har han också stått helt själv:)
 På annandagen tittade tand nr 3 fram och vi ser att om inte allt så länge kommer nr 4 & nr 5.



2010 hoppas jag blir ett lika bra år. Mycket händer nu de första månaderna, om 1 vecka blir Emma 5 år och vi ska ha både familj och barnkalas:)
Sista helgen i Jan ska jag till Sthlm för att fira Linn som fyller år då.
 I feb har både jag och Gjermund födelsedagar, jag blir 28 och min älskling blir 40!
 Vi bestämde oss i höstas för att åka utomlands för att fira lite extra:)
 Så i Mars åker vi två veckor till Gran Canaria. Det längtar vi hela familjen till. Mamma och pappa ska också följa med.

Gott Nytt År!

Inga kommentarer: