torsdag, oktober 22, 2009

London

Imorn åker vi till London med Gjermunds jobb. Det ska bli så kul. Flyget går kl 18.10, så på dagen är det packning som gäller och så lämna av barnen hos farmor och farfar där de ska vara i helgen. Jag ska shoppa, hoppas jag hittar något fint och sen så ska vi till White Hart Lane och se Tottenham spela mot Stoke.
Det blir min första fotbollsmatch...spännande!

Idag har jag haft ledigt, så jag har tvättat massa kläder som vi ska ha med oss på resan och så har jag städat lite. Emma och jag åt tacos till middag och så fick barna bada innan de skulle sova.
Nu har ju Daniel blivit så stor att han har börjat bada i det stora badkaret med Emma.
Men idag så lyckades han bajsa i badkaret och Emma blev ju livrädd för korvarna...haha det såg helt hysteriskt ut. Så det slutade med att Emma fick duscha istället, jag fick plocka upp olyckan och lägga det i toaletten och tömma ut vattnet och så duscha Daniel i badkaret...

Inatt hoppas jag på mera sömn än natten som var, Daniel var vaken i flera timmar. Tror kanske det är tand nr 2 som är på gång eller så drömmer han bara...


Mina gullungar

Inga kommentarer: